Ogłoszenie o naborze
Dyrektor Zakładu Usług Komunalnych w Rawiczu ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze - w wymiarze 1 etatu.
Rawicz, 21 listopada 2022 r.
DYREKTOR ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W RAWICZU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Nazwa i adres jednostki: Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu, 63-900 Rawicz, ul. Winiary 4b
Nazwa stanowiska: Stanowisko ds. administracji
wymiar etatu: 1 (pełen)
wykształcenie – minimum średnie
staż- niewymagany
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ
Osoba na tym stanowisku:
- Rejestracją faktur przychodzących do Zakładu.
- Prowadzić rejestr poczty przychodzącej i wychodzącej.
- Prowadzenie sekretariatu.
- Prowadzenie rejestru zużycia wody.
- Opisywanie faktur wspólnot mieszkaniowych.
- Roznoszenie korespondencji Zakładu na terenie miasta Rawicza.
- Rozliczanie targowiska miejskiego.
KOGO POSZUKUJEMY
Potrzebne Ci będą (wymagania niezbędne):
- Wykształcenie średnie
- Znajomość obsługi komputera (MS Office)
- Obywatelstwo polskie,
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
- Nieposzlakowana opinia.
Jeśli dodatkowo spełniasz poniższe kryteria byłabyś/byłbyś naszym idealną/ym kandydatką/em (wymagania dodatkowe):
- Posiadasz takie cechy jak kreatywność, komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Potrafisz działać samodzielnie, ale umiesz także odnaleźć się w zespole
- Cechuje Cię wysoka kultura osobista
- Umiesz samodzielnie planować pracę.
CO OFERUJEMY:
- Wsparcie na etapie wdrażania do pracy,
- Stabilną i ciekawą pracę,
- Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „13 – stka”),
- Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
- Miejsce parkingowe na terenie Zakładu,
- Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych.
Formalne warunki pracy na stanowisku:
- Praca biurowa w parterowym budynku ZUK.
- Wynagrodzenie:
- Zasadnicze w przedziale 3.400,00 zł – 3600 brutto.
- Dodatek stażowy – zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2009r. o pracownikach samorządowych;
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne – zgodnie z ustawą z dnia 12 grudnia 1997 o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze w czasie do uzgodnienia podczas rozmowy.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym opublikowanie ogłoszenia jest większy niż 6%.
Wskazanie wymaganych dokumentów w procesie rekrutacji:
- Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub oświadczenie o nauce na uczelni wyższej.
- Świadectwa pracy potwierdzające okresy zatrudnienia.
- Oświadczenia: o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, o nie skazaniu za przestępstwo popełnione umyślnie, zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji.
Brak wymaganych dokumentów wymienionych w pkt. od 1 do 4 wyklucza udział w dalszej procedurze naboru.
Oferty należy składać osobiście w godzinach pracy Zakładu, do skrzynki na budynku lub listownie w terminie do 28.11.2022r. na adres:
Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu, Winiary 4b, 63-900 Rawicz
z dopiskiem „nabór na stanowisko ds. administracji – nie otwierać”
Bliższe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 65 546-27-62.
Dyrektor
(-) Łukasz Pruski
Załączniki
- Kwestionariusz osobowy (37.50 KB)
- Regulamin naboru (113.93 KB)
- Oświadczenie (29.00 KB)
- Klauzula informacyjna (38.72 KB)
- Wynik naboru (267.92 KB)
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Dyrektor ZUK |
---|---|
Data utworzenia: | 2022-11-18 |
Data publikacji: | 2022-11-18 |
Osoba sporządzająca dokument: | Lidia Kryg |
Osoba wprowadzająca dokument: | |
Liczba odwiedzin: | 5544 |
Rozwiń Historia zmian
Data i godzina zmiany | Osoba zmieniająca | Opis zmiany | Poprzednia wersja |
---|---|---|---|
2023-01-02 14:52:42 | Dodano: Wynik naboru | Ogłoszenie o naborze | |
2022-11-18 11:11:17 | Dodano: Ogłoszenie | Ogłoszenie o naborze |